SERVICE

For hele Soitaab Gruppen er hovedoppgaven fra design og ut til kundens produksjonsted å tilfredstille behovene og kravene til hver enkelt kunde. Dette er kun mulig gjennom en effektiv og rettidig service, profesjonelt trenede og alltid tilgjengelig folk som er sterkt orientert mot en rask løsning av tekniske problemer.

Et team av internasjonale teknikkere og et nettverk av autoriserte servicesenter sikkrer rettidig og omfattende dekning på 5 kontinenter. Telefonsupport designet for utførlig diagnose av ev. problemer, løsning på problemene ev. flankert av lokal service. Online diagnostikk og intervensjon for å reparere ev. problemer som omhandler software.

Soitaab sin service er derfor en pålitelig og sikker support gjennom garantiperioden og en verdifull tjeneste for ev. behov som dukker opp i det senere stadier av maskinens levetid. Tegner man en tilpasset forbyggende vedlikeholdsavtale med Soitaab Nordic sikkrer man en stadig effektiv maskin og unngår dyre kostnader med nedetid.